30 augustus 2012

Steeds een stapje verder..

De titel zegt het al, steeds een stapje verder. Een paar weken geleden heb ik gordijnen uitgezocht en gisterenavond hebben we ze opgehangen. Niet het allerfijnste klusje, dus het duurde ook even voordat ik vriendlief had overgehaald. Maar nu ze hangen geeft hij toch wel toe dat het toch wel een stuk gezelliger is met gordijnen ;-)


We wilde eerst gordijnen op maat laten maken. Maar mijn voorkeur ging uit voor linnen gordijnen. Dit werd toch wel erg prijzig, bovendien werd het afgeraden door de 'gordijnenmaakster'. Totdat ik deze gordijnen tegenkwam en de prijs een stuk gunstiger was. Het waren standaart gordijnen en ik heb ze vervolens zelf ingekort,
Jammer genoeg komt de kleur op de fotos minder goed uit dan in het echt. Maar ik ben er erg blij mee. Op de tvmeubel na zijn alle meubels binnen.
Rechts de mooie wijntafel met antieke kruiklamp. Daar ben ik zooo blij mee. Een droom die uitkwam. Hij is er sneller gekomen als dat ik dacht, maar tijdens de verbouwing heb ik het stopcontact al laten verzetten naar de hoek. Want DAAR kwam DE lamp te staan. En zeg nou zelf, is het geen prachtplaatje.



De krans kwam nog uit ons vorige huis en mocht in dit interieur ook weer niet ontbreken.



 
Deze twee potten heb ik in een woonwinkeltje in Veldhoven gekocht. Deze potten komen uit India. Als je de deksels eraf haalt komt er een echte tabaksgeur uit.
 
 
 
 
 
 
Binnenkort zal ik nog wat meer fotos maken ook van de eethoek en keuken. Ze zijn nu nog niet 'fotowaardig' want ze zijn nog niet klaar!
 
 
Groetjes Wilianne
 

1 opmerking:

  1. Wauw wat een mooie krans! en ook je lamp is super. En met je gordijnen is het heel sfeervol geworden! Liefs Lindy

    BeantwoordenVerwijderen