23 augustus 2012

Eindelijk!


Na een website en ook facebook heb ik mezelf overgegeven ook een blog te beginnen. Ik wilde het al een tijdje, maar het leek mij nogal ingewikkeld en het ontbrak me aan de tijd. Vandaag ben ik er toch eens voor gaan zitten. Ik heb al een aantal blogs die ik volgde, anoniem weliswaar, maar vanaf vandaag onder de naam Landelijk at Home.
Al jaren ben ik bezig met wonen en inrichting. Ik had het eigelijk als klein kind al, altijd maar bezig om mijn kamertje gezellig te maken.
Toen ik een aantal jaren geleden ging samenwonen ben ik begonnen met meubeltjes te schilderen. Hier ontstond mijn passie.
Tijdens de jaren dat we in ons eerste huis woonde begon ik mijn smaak pas echt te ontdekken. De landelijke stijl. Ik ben begonnen met veel wit. Witte muren, witte meubels, nog net geen witte vloer. Maar ik miste de sfeer en bleef eigelijk maar veranderen. Totdat ik het blad Wonen Landelijke Stijl ontdekte. Verslaafd werd ik aan het blad. Dit was wat ik mooi vond, deze stijl wilde ik in ons huis. Mooie warme kleuren op de muur, oude doorleefde meubels en accesoires, antieke spullen, prachtig! Landelijk, maar dan op een hele andere manier. Ik vind de witte interieurs nog steeds erg mooi, maar niet meer bij ons thuis.
Omdat we toch plannen hadden om te gaan verhuizen moest ik nog even geduld hebben. In de 2 jaar die volgde heb ik heel wat WLS gelezen en collage's gemaakt met de inrichting die ik voor ogen had. Een half jaar geleden was het zover, we zijn verhuisd naar een prachtige tweekapper in Eindhoven. Daarover in latere blogs meer!


Met mijn passie voor het schilderen van meubels ben ik verder gegaan. Wat begonnen was als 'af en toe eens' een kastje schilderen is nu uitgegroeid tot mijn eigen onderneming genaamd Landelijk at Home.
Veelal witte meubels, gecombineerd met warme gekleurde bladen. Gerestylde meubels maar ook maatwerk meubels. Ook daarover in latere blogs meer!

Mocht je het leuk vinden om mij te volgens met wat ik allemaal doe ben je van harte uitgenodigd!

Groetjes Wilianne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten