7 augustus 2013

Nieuw in ons assortiment

Na een verbouwing van een paar weken is het eindelijk zo ver, we zijn (bijna) klaar. We hebben onze showroom verdubbeld naar 90 m2 en ons assortiment is uitgebreid.

De verbouwing was behoorlijk pittig. Ik heb een goede timing gehad, namelijk 200 m2 verven bij een hittegolf. Er zijn dus heel wat litertjes gezweet.
De helft ervan was kalkverf en dat is toch wel een stuk intensiever. Ik wilde het echter niet uit handen geven, dus heb alles zelf gedaan. Gelukkig was er wel hulp met het maken van tussenwanden, het leggen van vloeren etc.
Ik ben erg blij dat het achter de rug is, we kunnen gaan inrichten. En dat is toch geen straf!

Een deel van de nieuwe meubels zijn al binnen en hebben een mooi plekje gekregen. Het andere deel hoop ik binnenkort binnen te krijgen. Het ziet er allemaal prachtig uit.
Om te beginnen deze prachtige eiken eettafels, deze worden geheel op maat en bestelling gemaakt.

 
Ook de eetkamerstoelen zijn leverbaar.
 
Verder hebben we verschillende serie's meubels die wij gaan verkopen. Bijvoorbeeld de Old Wood Destress serie. Deze meubels zijn gemaakt van massief hout, handgeschilderd en flink door geschuurd voor een echte oude doorleefde look.


 
 
Of de Old Rustic serie


Waar we erg trots op zijn, zijn de gecapitonneerde stoelen, fautauils en de sobere linnen bank.
Deze zijn in veel verschillende stoffen en kleuren leverbaar. Nederlands fabrikaat, gemaakt op eigen bodem.
 
 
Voorlopig ben ik nog wel even zoet. Alle nieuwe items moeten gefotografeerd en geprijsd worden en moeten de website op. Ook ben ik druk bezig met het maken van brochures voor in de showroom.

Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden!
 
 
 

16 opmerkingen:

  1. Dat ziet er goed uit, jullie hebben veel werk verzet.
    Mooie meubels.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel mooi uit.
    Ik heb een vraag de vloer van de eerste foto´s bij de eethoek.
    Wat is dit voor vloer?

    Gr. Anita Roth

    anita-fredroth@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anita dat is een vloer van sloophouten planken!

      Groetjes Wilianne

      Verwijderen
  3. Ontzettend gaaf om deze posten te lezen. Je `zin` spat er vanaf! Super. Mooie meubels, daar hou ik van. Lieve-groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een werk hebben jullie verricht en dat met de hitte !
    Maar het is erg mooi geworden en prachtige meubels en een hele mooie vloer !
    Succes met verkoop !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een klus is dit geweest en dat met de warmte van de afgelopen weken! Maar het resultaat mag er zeker zijn! Mijn complimenten hoor, die hebben jullie na al dat zweten en zwoegen wel verdiend!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf hoor!! Het is heel mooi geworden. Je hebt een hele mooi collectie meubels, ik wens je veel succes!
    Groetjes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig ziet het eruit en die bank .... ik blijf er helemaal weg van. En wat een werk heb je verzet! Ik zit al weken met een gladgestucte muur in onze kamer die ik nog in de kalkverf moet zetten. Ik had er echt geen zin in met dat warme weer en dan jij, doet gewoon een hele zaak. Denk dat dit heel goed gaat lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Complimenten wat een werk zeg met die hitte, maar het resultaat mag er zijn.

    Fijn weekend, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn jullie druk geweest zeg maar wat wordt het allemaal mooi !
    Ik wens jullie in elk geval veel succes met deze onderneming
    maar als ik alles zo zie gaat dat vast wel lukken.

    Hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig, prachtig prachtig!
    Dat gaat vast allemaal goed lopen, dat kan niet anders!

    Liefs Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dank je wel voor je lieve berichtje. Ik moet gewoon de knop omdraaien en het doen. Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Alles ziet er héél mooi uit, ik heb me alvast aangemeld om je blog te volgen,
    zo'n mooie dingen .... ik heb nog niet lang mijn eerste stappen in het bloggen
    gezet dus alles is nieuw voor mij ! Alvast succes met jullie zaak maar het
    ziet er prachtig uit !!
    groeten en een leuke avond
    Kathy Housebythewaterhole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk je berichtje op mijn blog, de kleur op de muur in de woonkamer bij mij is Etna Ashes van Mia colore!

    Groetjes, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilianne. Wat zul jij het druk hebben met je nieuwe showroom. Ik heb even een kijkje genomen op je website. Het ziet er echt super uit! Wat zul jij trots zijn! Ik ben erg benieuwd hoe het allemaal loopt. Wel druk denk ik want je hebt geen tijd meer om te bloggen ;). Ik wens je veel succes met je nieuwe showroom! Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen